петак, 6. јануар 2017.

Прича о четири свеће

У просторији су полако гореле четири свеће. Била је готово потпуна тишина и могао се чути њихов разговор.

Rezultat slika za четири свеће

Прва свећа рече: „Ја сам МИР – људи ме не успевају сачувати, мислим да ћу се угасити.“ И одмах се угасила.
Друга свећа је рекла: „Ја сам ВЕРА – нажалост, многи људи сматрају да нисам неопходна, нема смисла да горим и даље.“ Тек што је то изговорила, дунуо је лагани поветарац и угасио је.
Трећа свећа је жалосно проговорила: „Ја сам ЉУБАВ – немам више снаге, људи ме често заборављају и стављају по страни. Чак заборављају да воле оне себи најближе.“ И истог момента се угасила.
Недуго затим у собу је ушло дете. „Шта је ово?", упитало је дете. "Требало је да горите до краја.“ И рекавши то, почело је плакати.
Тада се огласила четврта свећа: „Не бој се, док год ја горим, моћи ћемо да упалимо остале свеће. Ја сам НАДА.“
Са сјајем у очима, дете је узело свећу „наде“ и запалило остале свеће .

Пламен наде би увек требало да тиња у нашем срцу, како би свако од нас могао да одржи веру, мир и љубав.