Да ликовна култура може, а и треба, бити у корелацији са осталим предметима, нарочито у млађим разредима, показали су ученици I 1 ОШ "Бранко Миљковић" из Ниша.
Најбољи начин да се повежу наставни садржају су драмски текстови. Кроз драматизацију и игру улога, уз стварање сценографије, сценског покрета и кореографије дошло је до корелације ликовне културе, српског језика, физичког васпитања и музичке културе.
Ученици су на часу ликовне културе направили реквизите (мачеве, штитове, фруле и круне) за драмски текст "Цар и скитница", Лазе Лазића. Ова активност је код ученика изазвала радост стварања и креативност, а групни рад на часу српског језика срећу на њиховим лицима.
Најбољи начин да се повежу наставни садржају су драмски текстови. Кроз драматизацију и игру улога, уз стварање сценографије, сценског покрета и кореографије дошло је до корелације ликовне културе, српског језика, физичког васпитања и музичке културе.
Ученици су на часу ликовне културе направили реквизите (мачеве, штитове, фруле и круне) за драмски текст "Цар и скитница", Лазе Лазића. Ова активност је код ученика изазвала радост стварања и креативност, а групни рад на часу српског језика срећу на њиховим лицима.
На крају су, по мишљењу ученика, изабрани најбољи глумци.